poniedziałek, 3 sierpnia 2015

ARDEL VS INTERVION LASHES

Rzęsy piękne, długie, gęste...
Nie zawsze , każda chciałaby mieć takie lecz nie oszukując się nie jest tak ale oczywiście po co są doklejane rzęsy które pomogą nam lekko oszukać naturę. Na rynku jest wiele marek które produkują rzęsy.
Dzisiaj chciałabym porównać dwie.
Pierwsza z nich to słynna firma Ardel wybrałam kultowy model Demi Wispies.
Rzęsy są z naturalnych włosów, delikatne, nie błyszczą się tak jak sztuczne i tu pojawia się ich pierwsza zaleta, po przyklejeniu wyglądają bardzo naturalnie. Niestety mi nie posłużyły długo , nie wiem sama czy trafiłam na jakieś felerne opakowanie czy to ja niedostatecznie o nie zadbałam . Codziennie po odklejeniu i oczyszczeniu z kleju kładłam je z powrotem do oryginalnego pudełka ,oczyszczałam je bardzo delikatnie pomimo tego rzęsy schodziły pasmami z paska w rezultacie były rzadkie.

Zalety:
- naturalny wygląd (układ rzęs)
-brak sztucznego błysku
-łatwo się czyści
-cena (około 15 zł)
-dostępność (Mintishop.pl ,cocolita itd.)
Ocena: 8,5/10


Druga firma godna uwagi to Intervion .
Rzęsy pięknie wyglądają pomimo, że są sztuczne w przeciwieństwie do Ardel Natural.
Są prawie niezniszczalne ,codzienne przyklejanie ,malowanie tuszem, czyszczenie nic ich nie zniszczy wciąż wyglądają jak nowe
Zalety:
-cena (około 12 zł)
-dostępność-dostępne stacjonarnie (drogeria Jasmin, Dayli itd)
-można je malować i spokojnie po wyczyszczeniu są jak nowe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz