niedziela, 15 listopada 2015

ROSSMANN -49%, czyli zakupowe szaleństwo

Gdy tylko dowiedziałam się o tej promocji zaczęłam sobie planować w głowie co kupie, nie było tego dużo ponieważ zaplanowałam sobie ,że kupie mniej ale lepszej jakości więc podczas 1 etapu promocji czyli produkty do ust itd kupiłam pomadkę z firmy BOURJOIS PARIS z serii ROUGE EDITION Velvet 11 So Hap'pink. W moich planach był odcień dość popularny wśród użytkowniczek tych właśnie pomadek czyli 08 Grand Cru jest to idealna pomadka na jesień lecz po chwili namysłu postanowiłam kupić coś bardziej casualowego , co nada się zarówno do szkoły jak i na inne okazje ,czyli kolor 11.
Pomadka ma intensywny kolor oraz matowe wykończenie, jej konsystencja jest aksamitna ,jest łatwa w nakładaniu rozprowadza się precyzyjnie dzięki aplikatorowi w postaci gąbeczki.
Kupiłam także lakiery jeden z nich jest idealny na jesień jest to lakier piaskowy fioletowy ze złotymi drobinkami- wibo wow glamour sand nr 3 oraz przezroczysty top coat- wibo gel like top coat .Lakier zapewnia  efekt żelowych paznokci chroni przed odpryskiwaniem, ścieraniem ,wygładza i nadaje intensywny połysk. Jest faktycznie tak jak producent obiecuje paznokcie pięknie się świecą a lakier nie odpryskuje w efekcie długo trzyma się na paznokciu.W 2 etapie promocji nic nie zakupiłam ponieważ muszę wykończyć cienie które mam, a cienie od Diora chyba nigdy się nie skończą. W 3 zakupiłam podkład BOURJOIS 123 PERFECT nr 51 Light Vanilla. Jest to podkład ujednolicający z 3 pigmentami korygującymi :
  • żółty ma zwalczyć sińce pod oczami 
  • fiołkowy ma dodać cerze blasku
  • zielone przeciw zaczerwienieniom dla perfekcyjnie jednolitej cery
Jeszcze go nie testowałam , za jakiś czas dam wam znać jak się sprawdza u mnie. Może wy miałyście juz ten podkład dajcie znać i wyraźcie swoją opinie na jego temat w komentarzach ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz